Even though it hurts I can't slow down.

inte bloggat på 2 veckor.. DÅLIGT EVELINA!
det har alla fall varit julafton för dom som inte märkte det, så dagarna innan handlade jag julklappar! helgen innan julafton så hade vi lilljul hos becca, åt jättegod mat, oxfile och potatis i ugn. namnam!! sen på lördagen så blev det 20 års fest för dennis, jag och mimmi åkte dit för att fira honom. hade askul, körde hela havet stormar, limbo och massa andra spel haha! sen blev det julsjungande för busschaffisen i en tom buss ner till resecentrum och sen vidare in på pulsan. sjuuukt rolig kväll faktiskt!
på självaste julafton så firade vi den precis som förra året, med massa julmat, lite klappar och kalle anka. fick mest pengar till norge och så massa roliga grejer av lenny! sen på kvällen tog jag bilen och åkte in med mallan, hennes syster och deras kusin till deras kusin kompis, så hängde vi i hans lägenhet och lyssnade på när dom spela gitarr och sjöng, ganska mysigt faktiskt haha, sen blev det att dra sig hemåt! OCH SÅ dan efter på juldagen blev det lunch hos farmor sen vidare på förfest i världens finaste lägenhet, jag och tilda krossa också killarna på fifa sen tog vi bilen till pulsan och röjde loss och sen åkte vi hem, rolig och nykter kväll!
sen då resten av dagarna vet jag inte riktigt vad jag gjort, typ packat och handlat saker till norge, sen blev det en spelkväll hos roosa, och så en sista utgång på puls för att mallan tagit ledigt, det var nog den roligaste utgången på länge! även fast inbillaren i garderoben tog sönder min väska :( (inte med flit haha)
på söndagen tog vi farväl av föräldrar och husdjur och malin! sen skjutsa tildas pappa oss till arlanda. väl i norge så hoppa vi av bussen från flygplatsen till lägenheten en hållplats för tidigt så fick gå i SPÖREGN i en kvart med 23 kg tunga resväskor och 10 kg tunga handbagage hah! sen kom vi till lägenheten, sjukt mysig!
så dagarna vi har varit här har vi firat nyår, blev tre rätters i lägenheten med nåra grabbar också sen kom lite folk till så körde vi spel och hade det astrevligt, sen gick vi ner till bryggen och kollade på raketerna sen hem igen för efterfest! sen har vi bara legat och degat, kollat på film, sökt lite jobb, gått på rundturer.
idag så blev det en pw med tilda innan frulle sen blev det fix och trix sen ut på stan för att lämna massa cvn, hittade ett jättemysigt ställe som jag vill jobba på, egon tror jag det hette, en restaurang där massa roliga männsikor verkade jobba, men dom behövde inte personal förens i maj, men sa att dom skulle höra av sig om de behövde någon innan haha! sen gick vi hem och lagade lite mat och såg på lite greys.
NUUU är inlägget ÄNTLIGEN slut. nu är det sista gången jag säger att jag ska uppdatera oftare, för orkar inte skriva så här långa inlägg igen haha. men gör det bara för min egen skull hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0