do you want me or not? cause if you don't I try to go on with my life.

i lördags blev det förfest hos oss, körde ryktet går, typ som viskleken fast man ritar haha! sen 13, när man räknar till 13 och varje gång man kommer till 13 ska man bestämma en regel på någon av siffrorna, sjukt kul. valde bästa regeln, så blev det gap om vad som var rätt och inte, svårt att förklara men har nog aldrig skrattat så mycket i heeeeela mitt liv. naerå, men kul var det! sen drog vi vidare till nåt dräggigare ställe än puls, finns det? jajamen ! kändes som det var typ bara 16-17 åringar där, men vi hade kul ändå och dansa så fult vi bara kunde!! sen efter krogbesöket så gick jag, marre, tilda och johannes till subway för att käka lite nattmat som man säger på norska hos kellan som jobbade! och efter det blev det hem, såååå hiimla skönt att man kan gå överallt, slippa ta taxi hem efter en utgång är ju typ bästa som finns!!
dagen efter bestod av inget mer än mat, glee och prison break och idag har det inte heller hänt så mycket, jobbade till 3 sen hem för att göra ingenting, åt lite mat och färgade lite hår, jappjapp. roligt liv jag har va?! fast det är ganska roligt, tjejkväll varje kväll är ju inget man ska klaga på inte.
längtar till sommaren för då vill jag resa, bli brun, dyka, surfa och slösa alla pengar jag har!! har även blivit sugen på att plugga vidare, typ nästa år, jag och malin har ju för länge sen bestämt att vi ska flytta till göteborg och plugga och gifta oss med andreas wijk såå, det blir ju perfekt!
vet dock inte hur länge jag ska stanna här, kanske trivs så bra så att jag flyttar hit permanent, kaaaanske bara kanske. naaa men får se vart vindarna tar mig. nu ska jag fortsätta lyssna på min favoritlåt som inte finns på spotify, hatart. sen blir det säängdags
några få bilder från lördag. en bild ska föreställa apelsinmarmelad som adam ritade, kanske borde satsa på att bli konstnär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0