But I'm trying to hope with nothing to hold, I'm living on such sweet nothing.

Dagen starta med att gå upp klockan 8 eftersom att vår kära kompanjon Mimmi skulle lämna oss för Sverige. Så vi satte på oss träningskläderna och följde henne till bussen vid halv 9 sen gick vi pw i 40 min och hem för lite magövningar, nu jeflar ska vi bli vältränade (hoppas jag). Sen blev det en varm dusch och frulle framför vänner!

Efter det blev det iväg mot byn igen för lite cv lämnande och kellsan skulle fylla i sin tattoo! Vi köpte också nya block som kommer bli mer än väl använda.

Sen gjorde vi korv med bröd och skulle välja film, Magic Mike blev det "filmen är inte bra, men den är najs att se på!" Haha. Vi skickade också mail till adecco som vi fick svar direkt på, intervju på måndag barrah!

Nu har vi precis myst framför nya spiderman filmen och jag väntar på ett skypesamtal från mamsen, sen blir det pw ner till Kellan på subway för att hon är ensam i 2 timmar!!

Chilifilten var förövrigt det bästa jag tog med mig, i just löööööv it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0