And if you're still breathing, you're the lucky ones.

hopp, igår så fick jag gå upp vid 5 för att hinna komma till jobbet, det var inte jobbigt att gå upp för jag var inte trött, men att se alla andra få sova vidare sved lite i hjärtat haha! efter jobbet så blev det hem, kom väl hem vid halv fem sen somnade jag till halv 9 haha. trött cheey. vid halv 11 kom marre och tilda hem så såg vi på film sen blev det läggdags!
idag så hade jag sovmorgon, så sjuuukt skönt! blev att göra sig iordning med lite musik i högtalarna och sen gick jag och kellan för att möta johannes sen till vinmonopolet för att köpa lite dricka till kvällen. sen mötte vi också upp emma så vi gick vi lite på staden, har äntligen köpt mig lite hårfärg så jag kan få bort min så fina utväxt!!
sen blev det hem igen så nu sitter jag kellan och johannes och kollar på film, pratade lite med linda på facetime också hon verkar ha det bra hemma, hon tänker sno min säng nu när jag är borta !
kollade igenom massa gamla bilder iigår och saknar studenveckan ganska så jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0