You're gonna find someone new, I really hope you do.

Idag fick jag sovmorgon till halv 9, fast kändes inte som det eftersom de andra roomiesarna fick sova ännu längre :(

Iaf, fick jobba på en högskola idag, gjorde massa mackor sen såg jag deras diskrum som var fuuuullt med skit och ingen organisation alls, så då kom super Evelina till undsättning och fixade det! Dom blev jätteförvånade och tyckte jag var jätteduktig, skulle inte jag varit där så skulle tydligen disken stått kvar till måndag haha.. sen när jag sluta så proppa en jag jobbade med ner massa mackor och så som jag kunde ta med mig hem, inget man säger nej till inte !

Efter jobbet blev det ner på stan en sväng med kelsey, adam och johannes och nu ska vi alldeles strax fixa mat, yeesh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0