Tears don't mean you're losing, everybody's bruising.

hoppedihopp, i lördags blev det lite shopping i åsane med michan och emmsan, sen för att lyxa till vardagen lite så keeeka vi cheeseburgare på donken, jajamen. värt hela 25 norska kronor. efter det skulle vi handla mat, skulle gå in på meny för att kolla om det var lägre priser än på rema. och vem tror ni jobbar där då? joo han som fråga mig på dejt och gav mig sitt nummer. så jag bah gaah gå fort gå fort gå fort.. så tror inte han såg mig som tur va hehe! fick lite smått början på hjärtattack, nae skoja bara.

men iaf sen blev det matshoppande på rema för att sen åka hem och laga lite pasta med pesto och kyckling. sjuuukt gott. så kollade vi inte på melodifestivalen samtidigt, för nae det valde ju att inte fungera såklart. så vi såg på nån heartbreaker istället, roligt det med. efter maten skulle jag hängt på kellan och marre till sjöboden, men alltså muffins, bullar och annat gott lockade mer tyvärr. så stannade hemma med micha och tilda, koseeligt. sen vid halv 11 tiep då fungerade melo, så såg på det sen blev det läggdags, wööhu.

på söndagen så blev det en låååång sovmorgon (tror jag) sen blev det storstädning i lägenheten och efter det blev det pannkisar till middag. ochsåå läggdags efter det!

och i måndags efter jobbet kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, men antagligen inget speciellt haha, men igår så blev det iaf lite ugly betty och sen skulle micha och kellan till killarna för att kolla på fotboll, men eftersom jag är så rolig och måste gå och lägga mig redan vid 9, halv 10 så stannade jag hemma. men såklart så börjar jag skypa med en saknad mimmi, så då blev det inte läggdags förrens halv 12 tyypp. men man var ju tvungen att ta igen allt man missat! och det kändes idag kan jag säga er. somnade nästan när vi åt frulle på jobbet, sen kunde jag knappt öppna ögonen till klockan slog lunch, och på lunchen när jag spela candy crush på mobilen så somnade jag och höll på att tappa den för att den sakta gled ur min hand, men hann vakna till precis innan det hände som tur var. sen var jag lika trött efter lunchen och på bussen hem så sov jag så hårt att jag nääästan missade min hållplats haha. aa sååå atteeee idag blir det läggdags en aning tidigare haha, alltså snart!

det var det, herrråååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0