Only know you've been high when you're feeling low.

igåååååår så hände så mycket som typ ingenting, tror jag? jobbade på som vanligt och senare på kvällen så blev det pretty little liars med tildutt, sen började vi kolla på nån konstigt serie som hette hidden palms. såg att oliver i o.c hade huvudrollen och HAN gillar vi INTE, inte i o.c i alla fall, sitter och pekar fuckyou åt honom när jag ser honom (på o.c då, inte den här serien haha) sen blev det läggdags ganska så tidigt, yessssh

idag så jobbade jag, ska sluta skriva att jag jobbar alla borde veta det vid det här laget, kan berätta att jag jobbar alla vardagar och jag är ledig på helgerna, så nu vet alla det! dagarna på jobbet går så himla fort, gör exakt samma saker varje dag, det enda som kan variera är vilken buss jag hinner med hem, antingen 2, eller halv 3 haha. annars är allt likadant varje dag, till och med när jag kommer hem! finns lixom inte så mycket att göra här och jag vill inte slösa pengar på att göra nåt kul, haha snåååål tjeeeeeej!

saknar att göra iordning mig för att gå på stan eller träffa kompisar, saknar puls och hugo, saknar gucci och hugo, saknar mamma och pappa, mina syskon och bästisar, saknar min säng och mina kuddar, saknar chickenkebab och åbiii krog, saknar att slösa pengar och shoppa, saknar.. öh aa tror det är allt jag saknar! här gör man aldrig iordning sig, går ständigt kring ASful och i myskläder, JAG VILL PULSA PÅ PULS NUUU MED MINA BÄSTA KOMPISAR, får pulsabstinens. haha skoja, så mycket saknar jag det inte.

sen förövrigt så tror jag att det är alla hjärtansdag idag, ser ut så på typ instagram och facebook. jag vill inte veta om eran pojkvän har gett er blommor eller bjudit er på mat. (ta inte illa upp mimmi) åååååhh, citerar tilda "man behöver inte vara ledsen att ingen älskar dig just idag när ingen älskar dig några andra dagar på året heller!" truetrue. sad but true.

SAKNAR JU ATT KÖRA BIL OCKSÅ SÅ KLART! hur kunde jag glömma det?!?! fast känns som att jag kommer ha glömt bort allt när jag kommer hem, får övningsköra lite med mamma innan jag drar ut på äventyr själv haha!

aeee men nu ska jag fortsätta att hata folk som lägger upp glada bilder idag, sen ska jag fixa nåt att äta och se på prison break med tilda, juste det jag ville komma till med att dagarna går så fort, det är fan fredag imorn OCH LÖNING, AZZZZÖÖÖM.


Kommentarer
Postat av: mimmi

hahaha no offence taken :D

2013-02-15 @ 12:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0