Nobody know where we might end up.

Hopp igår efter jobbet blev det häng i soffan! Sen ringde även Kolmården och frågade om jag vill jobba i butik eftersom jag sökt det, men vet inte var jag helst vill jobba.. butik eller fastfood hmmm! Men tror det lutar mot butik, lite kul med omväxling kanske har ju trotsallt redan jobbat på farmors kök i 5 somrar haha !!

Iaf så då börjar jag redan 27 april, alltså så flyttar jag hem redan den 25!! Bara lite mer än två månader kvar, helt syyyyykt. Tiden kommer gå så snabbt ska ju hem och hälsa på den 11-18 mars också, bokade flyget igår!

Idag när jag skulle hoppa på bussen kl 6 på morgonen då man är som snyggast (eller inte, påsar under ögonen och morgonfrilla) så springer jag på killen jag jobbade med förra veckan, coolt! Dock var han inte lika snygg som jag föreställt mig och så hade han klippt sig plus att han hade RÖDA?! byxor, big nono! Men vi pratade hela bussfärden sen när han skulle hoppa av så sa han nåt på norska som jag inte förstod så jag bah va? Så sa han: jaa, vill du gå på en dejt med mig? Jag bah: ehhmm öhm, jag vet inte hhaha! Så fick jag alla fall hans nummer så vi får väl se.. haha.

Efter jobbet blev det alla fall lite prisonbreak och powernap sen lite pw med Tilda, och nu måste jag sova. Buhu. Men imorn äre freeeeeedag, så jäla fett!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0