Inte en dag har gått utan att jag tänkt på, stränderna man bränts på, där klubbar aldrig stängs, åh.

Tja tja bloggen, evegirl här! Idag har jag jobbat, fortfarande lika jobbigt att gå upp så tidigt, dock ganska så skönt att jag får frulle där så kan gå upp hela 45 minuter senare. Det enda jag behöver göra på morgonen är att klä på mig, ibland sminka mig och så borsta tänderna, tar kanske 15 minuter en kvart aay.

Iaf efter jöbbet kom jag hem, körde lite tetris och somnade sen med datan på magen, standard. Och precis när jag vaknat kommer Tilda hem och sen Micha, blev lite mat framför förhäxad. Det är också bra med jobbet får alltid ta med mig rester hem, slipper man laga mat juuu !! :):) sen har jag pratat med Kolmården så det blir butik för mig i sommar, så nu är det helt bestämt att jag kommer hem den 25!

Blev också lite frukost/mellanmåls shopping på Kiwi med Tilda för en stund sen och nu ser vi på prison break och snaart äre läggdags!

Hahah hade lite.. (och nu hoppade precis hjärtat upp i halsgropen var någon av killarna som knacka på fönstret och sprang iväg dom fegisarna) .. tillbaka till vad jag skulle skriva, hade lite recordvoice battle med killarna på fejjan, gjorde min kväll haha!! I said bang bang bangity bang.

Blev två randombilder och så på battlen haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0