I only miss you when I'm breathing.

Ååh så skönt med freeeeydag!! Idag blev det jobb och efter det blev det hem och slappa sen runt 8 somnade jag i sängen med datan på benen/magen och vakna i panik vid kvart över 10 typ. Kändes som jag hade vaknat upp efter att ha legat i koma flera år!!

Sen kom Johan förbi med 150 chipspåsar, japp ni läste rätt, ungefär 150 stycken var det haha! Dock sånna där småpåsar, men dom lär nog inte ta slut på ett tag höhö. Så har vi precis dippat lite chips och nu ser vi på nån delfinfilm, jag vill ocksååååå ha en delfin som husdjur :(( så himla fränt!!

Iaf snart blir det nog läggdags är aptrött och imorn har jag sovmorgon, sjuuuukt skönt och väldigt efterlängtat ska jag säga er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0