I mack them dudes up, back coupes up and chuck the deuce up.

Igår blev det sovmorgon, sååååååå skönt! Sen blev det långfrulle framför förhäxad med Micha och tildutt. Efter att jag och Micha slappat, kört tetris och candy crush nästan hela dan så beslutade vi oss att ta tag i våra liv så vi gjorde iordning oss, börja fixa mat till kvällen, försökte lära oss lite rapplåtar och satte sen på melodifestivalen. Dog lite på första bidraget, tror jag har hittat min blivande man alltså. De är sant.

Sen kom de andra flickorna hem från jobbet så blev det förrätt och varmrätt framför melo. Vid 11 ungefär så såg Tilda att hon fått sms från de norska studenterna som ville att vi skulle komma på fest. Så vi fixade oss lite mer och jag googlade på var vi skulle, men glömde såklart att fota. Men cool som jag är hade jag omedvetet memorerat vägen dit så hittade på första försöket, förvånade mig själv!

Väl där blir vi mötta av en tjej som spyr ut genom fönstret, yeey. Haha. Sen så blev det snack och massa skratt, var dock några lite läskiga guttar som var lite väl närgångna och några liiite för fulla, men sjukt kul var det. Kände att 20 + are är lite roligare att hänga med en de på exodus!

Ae men som sagt sjukt kul kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0