Don't let me get me, I'm my own worst enemy.

blev tvingad av mimmi att blogga även fast jag inte har något roligt att dela med mig av! meeeen sen senast jag blogga har jag bara jobbat, kommit hem och lagt mig i sängen för att kolla på antingen top model eller ugly betty. sen blir det lite mat sen är det dags att sova igen! japp det var väl det, bara två jobbveckor kvar sen är det lite semester i sverige som gäller, gaah!

en rolig sak är alla fall att emmepemme kanske kommer hem från zansibar i april då vi också kommer hem, och då är typ hela gamla gänget samlat igen, FYFAN VA KUL VI SKA HA DET!! ååh. en till rolig sak är ju att det faktiskt är fredag igen redan imorn, asso tiden går ju snabbare än blixten, det var fan måndag igår!!

ae men till en väldigt tråkig sak, nu måste jag sova! haaa dé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0