Birds pass by to tell me that I'm not alone.

Igååååår så jobbade jag sen blev det hem och hänga lite med Emma och Tilda. Sen drog vi till banken, så nu har vi kirrat bankkonto också, fiiiint! Sen blev det hem och somna i soffan!

Idag så blev det jobb också, blev blek, svimfärdig och så svartnade det för ögonen så var tvungen att sätta mig ner med en cola och en daim så blev allt bättre! Pratade med mamma om det så händer det igen måste jag gå och kolla upp det eftersom vi har diabetes i släkten! :O men iaf efter jobbet så kom jag hem, blev mys framför nåt på tvn med Micha och Kellan sen kom också Adam och Johannes en snabbis!

Facetima lite med både mamma, gucci och Linda, blev rörd när gucci faktiskt pratade tillbaka, ååh sötaste gucci!! Så nu taggar jag en sommar på Kolmården om jag får jobbet sen imorn ska jag boka flyg hem, taggaaaaaaddddddd !!!!

Nu ska jag sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0