30/11 - 3/12

Okej, vad har hänt sen senast då!
Jo, de två sista dagarna i kota kinabalu så gick vi på stan en heldag och gick på bio, hunger games 2! Dan därpå vaknade vi av världens oljud utanför fönstret, visade sig vara en marknad! Så vi gick ut och kollade där lite, och dom hade massa djur i bur.. katter, hundar, sköldpaddor, kaniner och fåglar :(( såg helt döda ut där i värmen, ville köpa alla!

Sen fanns det inte så mkt mer att göra så blev att gå på två biosar till haha, då blev det frozen och battle of the year!

Igår så tog vi flyget till Singapore, när vi ska ta taxi till hostlet får vi världens surgubbe som först säger att han vet var det ligger sen väl i taxin har han ingen aning och fattar inte ens adressen vi ger honom och så blir han typ assur, jävla stolpskott!! Så fick vi inte ens byta taxi. Aja, sen var vi framme, checkade in på ett hostel och tog ett rum med 14 bäddar, såg ut som de bara placerat ut sängarna där de fick plats, och en våningsäng mitt i allt haha!!

Senare så gick vi på nattsafari, jättemysigt! Satt i ett typ av tåg som tog oss förbi massa djur sen fick man hoppa av och gå lite själv! Så massa roliga djur och flera såg ut som blandningar av två djurarter haha!! Gillade nog bäst uttrarna, så himla söta!!!

Sen blev det hem och försöka sova, var en jävel som snarkade som ett monster men lyckades somna med hörlurarna som tur va!

Idag har vi inte gjort så mycket, gick till nåt som skulle vara ett shoppingcenter men fanns inga butiker vi kände igen så nu sitter vi i lobbyn och väntar på att käka middag! Skulle till det riktiga shoppingcentret egentligen men så började det spöregna så vi skippade det!

Imorn dar vi äntligen vidare till Bali, woop woop