23-25/12

I förrigår gjorde vi inte mycket för världen, kan bero på att det regna.. aa det var det jag hade att berätta om i förrigår. 

Igår var det ju faktiskt julafton, regnade då med, yeeeees. Fan vad jag älskar regn, finns inget mer uppfriskande och roligt som regn. Snälla kan det inte regna hela tiden, skulle bli så fruktansvärt glad!!! Regn <3 Evelina. 
Iaf, nog om regn. Dagen började faktiskt med att vi lyxade till frukosten genom att gå till joker och äta sen gick vi och köpte lite dvd filmer och hyrde tv. Så blev det att titta på four christmases och upp. Sen gjorde vi oss iordning för middag, riktigt gott!! Sen blev det hem igen, de andra var partysugna så de tog några öl sen begav de sig utåt medan jag facetimade med släkten som hade julklappsutdelning, så då fick jag vara med dom fast på storbild på paddan. Så fick jag också julklappar som farbror jonte fick öppna åt mig!! Sen efter det kollade jag på perfect stranger innan sängen kallade. 

Idag så var det soligt ute, WOOOOPIDOBIDOO!!! Så vi la oss självklart vid poolen för att sola, sen skulle vi dra oh äta. Gick till samma ställe som igår men idag var det inte lika bra, skitdålig service, fick fel mat sen när jag äntligen fick det jag skulle ha var kycklingen helt rå inuti så lämnade tillbaka tallriken så får jag tillbaka den exakt samma maten som innan bara att de värmt kycklingen i mikro, BLÄÄÄÄ!! Sen beställde vi efterrätt, inte den godaste plus att de andra tjejerna fick vitlök i sin.. haha asså. Så efter den mardrömsmiddagen så gick vi hem och duscha för att sen ta en powernap. Men istället har jag legat och kollat igenom min Twitter, och kom då underfund med vilken rolig människa jag är. Har en fantastiskt rolig humor, skrattade till många ggr och undrar varför jag inte har så många följare. Borde vara känd! Blir väl det så småningom! 

Nu ska vi nog äta lite nudlar sen göra oss iordning för fest!! 

God jul på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0