19-22/12

Hopp, mådde lika dåligt om inte värre dagen efter. Usch och blä. Inte kul att bo på hostel när man är sjuk, och speciellt inte kul att vara sjuk när det absolut inte finns någonting att göra heller eftersom wifi suger överallt. Så fick ligga där under en för liten filt och frysa ihjäl hela dan. Ville bara hem till min egna säng och har seriemaraton! 

Sen dan där på mådde jag hyfsat så vi gick ner oh la oss på stranden nån timma sen kom självklart regnfanskapet, fyfan va arg jag blir att det ska regna hela jävla tiden! Så vi gick upp och spelade lite kort med Simon och Rasmus sen följde vi med dom till en restaurang och fortsatte spela lite kort. Efter det blev det att slappa lite och göra sig iordning, kände mig fortfarande hyfsat bra så var ju tvungen att festa när det var sista kvällen på gili. Men det var askul, började med massa drickspel, beerpong, joss shots och lite mer drickspel sen drog vi vidare ut och hade det jättekul sen slutade kvällen på stranden med en gitarr haha!! 

Dan efter vaknar jag upp med en sandlåda i sängen och går upp för att packa det sista sen drog vi oss mot båten. Började må dåligt igen och kände mig typ svimfärdig så det hjälpte ju inte att äckelbåten skulle vara 40 min försenad, nae det gjorde verkligen ingenting.. sen blev det en jobbig båtresa tillbaka, då det var massa vågor så kunde inte sova eller sitta på något bra sätt, mådde illa och fick jätteont i ryggfan!! Efter båtresan åker vi minivan hem som tog sjuk lång tid den med plus att chauffören inte kunde köra bil..... aja sen kom vi alla fall tillbaka till hotellet så då blev det bara att äta sen hem för att ta en efterlängtad dusch sen sova eftersom jag kände mig sjuk igen, såklart. 

Idag regna det.. så blev att gå till ett shoppingcenter för att se på bio och hobbit 2 var den enda som gick, så även fast ingen av oss sett ettan blev det den ändå haha! Sen gick vi hem, lämna tvätt, spela kort och sen gick vi oh la oss. 

Har lite hemlängtan nu, kan bero på att det regnar här hela tiden och att man kommer missa all den goda julmaten!! Nästa år ska jag va hemma över jul. Känns så jävla ovärt att vara här när det regnar... aefan blir jättesur när jag tänker på det. När vi ska tillbaka till Thailand är det ju högsäsong så om det regnar då vet jag inte vad jag tar mig till!

Så, tack för att du stod ut och läste mitt hatinlägg! Herrå 

OCH SÅKLART GÅR DET INTE ATT PUBLICERA INLÄGGET, fyfan vad jag hatar det här!!!!!!!!!!!!!!!!


Blev på bättre humör när bästa mamma skicka den här bilden:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0