16-18/12

Ae fyfan kan inte beskriva med ord hur mycket jag hatar blogg.se!!!! Fyfan, tar världens jävla tid att lägga upp ett inlägg plus att det inte funkar ibland så allt bara försvinner. Äckel blogg.se!!

Hopp, får väl skriva ett nytt då.. i förrigår så gick vi och kollade på hostlet vi bokat över jul, det låg för långt bort från stan så blev att avboka direkt. Så ska förhoppningsvis bo kvar där vi redan bott än sålänge, eftersom vi gillar det där. Sen så blev det lunch och powernap sen gick vi och käka på joker. De spelade asbra partymusik så alla blev taggade på fest, så vi gick hem drack några öl sen vidare mot en bar där vi hängde hela kvällen. Dock blev det hemgång tidigt eftersom jag och Linda skulle upp tidigt dan efter.

Så igår gick vi upp när taxichauffören kom och knackade på dörren vid kvart i 7.. så tog han oss till padangbai där vi sen tog en båt till gili trawangan. Det är jättemysigt här, inga bilar bara cyklar och häst och vagn haha. Så direkt när vi anlänt till hostlet så la vi i från oss väskorna sen följde vi med några killar för att snorkla!! Sen blev det hem för powernap och på kvällen så körde vi massa drickspel med hostlet för att sen dra vidare mot fullmoonparty, sjukt rolig kväll med trevligt folk. 

Dock mådde jag inte alls bra imorse när jag vaknade, kändes som jag hade feber.. så har inte gjort så mycket idag, gått runt lite och sovit. Sen blev det middag och den spenderades med folk från hostlet på en restaurang där de hade svensk mat!! Sen gick vi hem och jag har bar legat i sängen, inte mått bra alls! Hörde dessutom hur alla andra hade kul och festa utanför dörren.. inte ok. Så kom också några höga personer som käkat svampar in rummet och la sig i en säng där de skrattade hysteriskt och trodde att deras ben skulle gå av eller nåt "are my legs ok????", sen lät de som apor.. haha asso aa lite roligt att lyssna på. 

Aja hoppas jag mår bättre imorn! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0