Kiss me like you wanna be loved

Aefyfan, la ner typ 20 minuter på att skriva ett inlägg så försvinner allt. Ååååhh!! Så börjar väl om igen då.

En vecka till har passerat och tiden går nästan för fort, bara 15 dagar kvar nu..

Iaf förra veckan jobbade jag på ett nytt ställe mitt ute i ingenstans kändes det som. Börjar inte så bra, hittar inte hållplatsen så var nån sekund från att missa bussen. Sen på bussen så var det en jätteläskig man som gick runt och kollade på alla i bussen, sen satt han ner och gungade och pratade med sig själv och upprepade det där flera ggr. Så fick dåliga vibbar av att jag skulle dö den dan, haha! Fortsätter med att jag hoppar av en hållplats för tidigt och där fanns det ingenstans att gå förutom över till andra sidan vägen. Så fick ringa adecco och fråga vart jag skulle, och för att komma rätt var jag tvungen att gå på en smal väg där massa lastbilar möttes och jag knappt fick plats på kanten så bilarna fick sakta ner, lagom läskigt, folket som körde förbi måste tänkt att jag var en jävla idiot haha. Trodde jag skulle dö där med haha. Sen väl på jobbet så råkar jag låsa in mig på toan, började tjuta lite då hahah.. men sen gick dagen helt okej.

Annars förutom att jobbat så har vi käkat subway ute i solen, gått på stan och sen sagt hejdå till enmapemma som lämnat oss den jäkeln!

Helgen började med lite grill med boysen sen i lördags blev det förfest hos Gotland i deras trevånings radhus, sjukt kul med ölspel och roliga regler. Efter det tog vi en fullproppad buss till stan, blev allsång hela vägen till sjöboden. Och efter många roligheter där så blev det efterfest hos oss med gotland! Slutade med att jag somnade i soffan hahha! Har förresten ett nytt smeknamn, ni kan nu kalla mig för Elvis.

På söndagen blev det soffhäng och pizza, igår blev det jobb och idag missade jag att adecco hade ringt så blev att vara ledig. Men det gjorde inget, istället fixade jag pannkisar till födelsedagsbarnet Tilda som fyller 20 idag, så GRATTTTTIS TILL DIG BÄSTA ROOOMMIIEE <3 sen blev det bara soffhäng!

Imorn jag ska jobba igen, jappjapp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0