Cause honestly you turned out to be the best thing I never had.

bara för att visa att jag fortfarande lever så slänger jag väl ihop ett litet inlägg, eller vem vet.. kanske blir ett stort ett!
iaf tiden sen senast jag blogga har gått sååååå sjukt fort, nyss var jag liksom i norge och nu är jag hemma i sverige och jobbar igen. sjuktsjuktsjukt. i norge hann jag iaf med att jobba alla sista vardagar innan jag åkte hem, sen hann vi med en tacokväll med gotland, två utgångar med gotland, massa mys med kollektivet och en god sista måltid. sen blev det för mig och micha att packa resväskorna för att flyga hem. hade dock lite övervikt så fick slänga på mig fyra tjocktröjor, en pälsjacka över och två halsdukar.. och nej, jag frös inte. såg dock väldigt tjock ut haha.. 
väl hemma så blev direkt att göra sig iordning för förfest med tjejerna sen utgång på hugo. dagarna efter har jag slappat, solat (ÄÄÄÄNTLIGEN, fyfan va dåligt jag har mått över min vita hy, men nu ska det bli ändring på det) firat mamma, sen igår blev det förfest med michan och mimmsan hos mimmi sen utgång på puuls. fattar verkligen inte vad jag har saknat med det stället.. bara jävla 95or som går ut nu ju. usch och blä! men sällskapet ska jag inte klaga på, bästa mimmi och micha ju, det ända som var bra med hela utgången ! sen tog jag bussen hem och en kille spydde nästan på mig.. sååå jävla äckligt. 
och så idag blev det min första jobbdag på kolmården, satt i biljettkontoret och stod i entrébutiken, det kändes asbra, så tror det kommer bli en gryyymt bra sommar. yeeesh. nu ska jag sova och tagga jobb imorgon med. natti.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0