Now you're lost, lost in the heat of it all, girl you know you're lost, lost in the thrill of it all.

blev lite sugen på att börja blogga igen, bara för att det är kul att läsa nåra år senare liixom.
ssååå, vad har hänt i mitt liv sen senast då? jojo, jag har varit i magaluf, älskar magaluf, sjukt kul resa med mina fina vänner. saknar känslan att må så bra som man gör där nere. iaf riktigt rolig resa.. om jag var otydlig. sen har jag gått och blivit arbetslös, eller asso jag jobbar helger på kolmården men inget annat. så har sökt upp till sälen, men inte fått svar än så hoppas på det bästa. sen har jag faktiskt bokat in en intensivkurs för körkortet låå, så ska börja redan nästa måndag.. gah. sen har även jag, malin och mimmi planerat att kanske flytta hemifrån, OM jag inte får jobb i sälen och kanske hittar nåt annat istället! får inte glömma alla mysiga filmkvällar med hemlagad pizza och massa annan god mat, eller sleepover och skräckfilm hos kellan, och alla roliga utgångar. firade kellan en lördag med massa trevligt folk och den utgången var nog den roligaste på sjukt länge. har också firat lenny, blev en liten överraskningsfest hos fillefjonkan med hamburgare och cheesecake bah.och så har jag faktiskt köpt mig ett par träningskläder, så nu jävlar när jag vaknar tidigt (som jag alltid gör) ska jag träna och bli medtvingad när tilda, malin eller mimmi vill gå ut och gå. fän va grejer som hänt, finns nog mer saker, jobbat får vi inte heller glömma, cashing! haha glömde en till sak, avslutningsfest på kolmården, sjukt kul, blev bjudna på asgod mat sen feeest och dans nere på zansibar!
jahopp, juste har också tagit farväl av emme som åkte till afrika för att jobba i ett år och av hanna som åkte till london för att vara aupair(?) så dom vill jag åka och hälsa på. ska förhoppningsvis hälsa på hanna i slutet av oktober!! vill ju hälsa på systeryster i egypten ossåååå.
idag då, så har jag jobbat och nu ska vi äta lite grillat, najs.










Kommentarer
Postat av: hassan

ja kom hit!!!! saknar dig! er!

2012-09-19 @ 12:13:28
URL: http://hybridhassan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0