Don't you worry child, see heavens got a plan for you.

dagen har bestått av lite jobb på morgonen med lenny, sen kom jag hem och gjorde lite frulle och sen skypa jag med hannupaien, som verkar ha det suuperduper, måste verkligen dit och hälsa på, kanske söka jobb där nere samtidigt. yeesh! sen har jag faktiskt inte gjort så mycket, sovit riktigt obekvämt bara för att jag är så snäll och vill att gucci ska ligga så bekvämt som möjligt så blev jag tryckt i ett hörn med väggen som kudde.
det har inte hänt så mycket de senaste dagarna tror jag, eller jag har pluggat på körskolan, kört ganska mycket på körskolan. sen var vi nåra stycken hos mig i lördags innan krogen, micket trevligt! sen efter krogen blev det att sova över hos nissepisse med mimmi eftersom dom inte ville att jag skulle ta taxi hem själver. sen på söndagen åt vi lite frulle och kolla på greys, sen blev det hem till mig och göra mig iordning lite sen mot hallen för att kolla på handbollsmatch, saknar lite att spela det asssooo. men men.
har också gått en långpromenad med mallan och tilda, äntligen fått använda mina nya träningsbyxor, hiho. seen i onsdags så blev det lite körlektion och sen hem och göra mig iordning för förfest hon mallan, med sofia, maria och paulina också, sen åkte vi till världens och efter det till hugo. riktigt rolig utgång haha.
jahopp det var väl det!

Kommentarer
Postat av: HANNA

JAMEN DU SKA JU HIT OCH HÄLSA PÅ! SPIKAT!

2012-10-04 @ 11:43:44
URL: http://HYBRIDHASSAN.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0