But you are gone, not for good but for now. Gone for now feels a lot like gone for good.

hoppedihopp, här sitter jag en onsdags kväll och gör ingenting. eller ska se på how i met your mother nu tänkte jag. idag har jag vaknat, ätit frulle, duschat, pluggat lite teori, kollat på tv, skulle skriva att jag hade ätit lunch också men kom nu på att jag inte ätit nåt sen frukost, oojdå. får ta nåt att äta på nu. iaf det var väl det, eller jag har suttit och kollat på massa gamla videor och bilder, och vill bara återuppleva alla goda tider. som kvällarna med roos och dem, jättelänge sen ju :( jobbigt att man ska behöva bli vuxen alltså.
de senaste dagarna har jag pluggat lite på körskolan med mallan och igår va jag hos tandläkarn. eftersom ståltråden bakom mina undertänder (heter det det?) aja, eftersom den tydligen har lossnat så är det en liten glugg mellan tänderna och då frågade han mig om jag vill ha tandställning där igen för att fixa det och det tar typ 2-3 månader, så vet inte riktigt hur jag ska göra, borde ju passa på nu eftersom det ändå är gratis! får se hur jag gör.
efter tandläkaren så vänta jag på bussen hem, 432. så hoppar jag på den så är det nån som trycker stanna på stället jag ska av men bussen stannar inte så tänkte jag att han kanske skulle stanna på nästa som man också kan hoppa av på.. men nae. den åker han också förbi och även fast man hör stopp plingandet om och om igen så fortsätter han köra och stannar inte en enda gång på strandvägen utan satt där och åt sitt äpple. började tro att han var självmordsbenägen och ville ta med oss in i döden typ åka ner i vattnet. men som tur stanna han sen vid kolmårdenstation, så där fick jag hoppa av och inser sen att nästa bussen går inte förrens om 40 min och att den inte går genom åby utan till stan och där skulle jag få vänta ytterligare en halvtimma och sen alltså vara hemma 2 timmar senare.. så jag ringde till linda och fråga snällt om hon kunde hämta mig och det kunde hon tack och lov haha!! sen hemma så sov jag lite sen så kom tilda och hämtade mig så följde jag med henne till stallet och hjälpte henne att mocka och borsta hästen. var tydligen bättre än mimmi på att mocka, känns bra! sen fick jag också rida lite, sjuukt läskigt haha! efter stallet blev det hem till mig och se på bring it on med lite mackor och varm chokald!
imorn blir det att plugga lite på körskolan igen med mallan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0