Hey I just met you and this is crazy, but here's my number, so call me maybe.

gaah vad har jag gjort de senaste dagarna då?
jag har haft skola och pluggat lite projekt med kennybenny, sen blev det lite asgod pizza (mamma mia, nya favoriten a la kelseyeve) och film med kenny också, sen på fredagen redovisa vi projektet och sen följde jag med mimmi till blacka så keeka vi lite mat, spela kort, såg på oc och sov lite, sen blev det att traska iväg till andra sidan blacka för att bli bjuden på lite glass och se på film, hockey, bigbrother, magnus betnér och massa mer. sen blev det hem till mimmi igen och sova! i lördags så var jag ledig, tjohoo!! så då blev det lite frulle hos mimmi sen åkte jag hem och så vet jag inte vad jag gjorde.. haha. joo jag gjorde ingenting sen kom mimmi så åkte vi till coop och handlade lejte, sen hem till nisse och se på världens sämsta film och käka fruktsallad med tilda och sen nåra av nisses kompisar. på söndagen gjorde jag exakt ingenting igen, sov för det mesta haha.

i måndags, höll nästan på och glömma vad jag gjorde hela den dan. men jag köade ju faktiskt hela 5 timmar för att få ett jäkla studentband, men det var det värt haha. efter köandet blev det en snabbvisit på stan sen hem! i tisdag var det skola sen blev det hem och däcka i sängen sen åkte jag in till stan till kellan sen drog vi och mötte upp madde och becca så satte vi oss på bishop och åt lite pomme, mimmi kom också! så skrev vi en ganska lång lista till studenten, TAGGAAGAGGAGA!! i onsdags var vi ju lediga så det skulle bli min plugg dag, men började med att städa rummet i kanske 4 timmar.. haha sen så duscha jag och sen åt jag sen såg jag på bb, seeen blev det att plugga lite iaf!! haha. på torsdagen så jobbade jag, sen blev det hem och fixa iordning mig så åkte jag malin, mimmsan, tildutt och emmelina in till pappa grappa och keka lite pizza för att fira att emme är hemma igen! skulle också varit min första dag på mitt nya nyttiga liv (massa försök senare) men dagens mat bestod av, västerbottenpaj, nachos, pizza, pannacotta och chips och dipp.... haha. efter pappa grappa blev det hem till mig och se lite film!

igår jobbade jag, sen blev det hem, sen möta mimmi på konsum för att handla lejte mat, sen hem til mig och laga burritos, sen kom också kellan och micha så åt vi sen kolla vi lite film! och idag har jag också jobbat, sen kom jag hem och somna framför bb, och NU ska jag plugga!!! 

orkar inte plugga, men måste bli färdig med allt nu så jag kan slappa sen, studentveckan börjar ju om bara 17 dagar, SJUUUKT. har också köpt hem två studentklänningar, men ingen är särskilt vit.. :( åååh. men aja nu ska jag plugga!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0