Dear beloved, if this love will exist in my dreams, don't wake me up.

hopp i söndags så jobbade jag då, sen efter det så blev det hem och plugga liiite, sen så tog jag cykeln och mötte mallan så drog vi upp till gransjönäs där madde, kellan och emma också var!! så grillade vi lite korv, halomi(?), marshmallows och choklad haha. sjuukt gott och astrevligt!! sen blev det att cykelicykla hem

i måndags så var jag ledig, solade ganska länge, såg på bb.. aa sen kommer jag inte ihåg, gjorde nog inte så mycket mer haha

igår så hade vi samhäll och jag pluggade HEEELA lektionen, dutti flicka. sen blev det att äta lite glass på halvars med mimmi, kellan och nissepisse! efter det så gick vi på staden lite, hittade en jäääättefin byxdress som jag kommer leva i i sommaar sen så blev det att åka hem och käka lite grillspett.

sen idag då så hade vi religion, så kom en och föreläste om islam, råkade somna till lite då och då hehe. sen följde jag med mallan och gick ut med caspar sen blev det att ta bussen hem så sov jag lite i solen sen blev det lite panpizza framför bb, och så har jag inte gjort så mycket mer. nu ska jag se på prison break sen sooova!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0