Being the way that you are is enough.

ojojoj, nu var det allt förlänge sen det blev en uppdatering! så får väl sammanfatta allt som hänt. eller aa tyyp
kommer inte alls ihåg vad jag gjorde när jag var ledig haha.. 

jojuste bered er på en roman, på fredagen blev det att ÖVNINGSKÖRA(!!!!) till mallan, haha sen tog vi bussen in till världens för att chillidilla lite, sen blev det utgång, sjukt kul även fast jag var typ nykter!! på lördagen jobbade jag och sen efter det blev det att fixa sig sen dra in till emmsan för lite förfiesta med massa bra folk, askul!! sen drog vi vidare till t3 och sen till puls, sjukt rolig kväll med många fina vänner! på söndagen så blev det att följa med mimmi och malin in till media markt, köpte nya högtalare, kollade på dead by april och sen drog vi till maxi och åt först lite french hotdog och sen åt vi på chilli wok haha.. hungriga ?! var lite kul för det satt nåra killar och glodde på oss när vi käka korv så går dom förbi oss när vi sitter och käkar igen på chilli wok, skulle varit ännu roligare om vi var tjockisar.. haha! efter maxi så blev det hem och göra ingenting sen sova tror jag, inte säker. på måndagen blev det jobba igen, efter jobbet så blev det in till coop med mimmsan och mallsan, köpte lite mat och sen hem till mig och börja laga den, sen kom också michelle, marre, anna och kellan så åt vi lejte och så. sen kom roos och nåra så drog vi in till staden för utgång, var dock för lång kö till hugo, så fick gå in på puls där det var hardstyle musik och lättklädda tjejer.. haha usch och fy, inte alls värt 100 spänn. 

på tisdagen blev det jobb igen, efter jobbet så kommer jag inte alls ihåg vad jag gjorde. på onsdagen började skolan igen alla fall, hade lite religion, sen blev det halvars för lite glass och sen hem till kellan för att sola lite, sen hem för att sova! torsdagen började med hotelllektion, gjorde ingenting. sjukt ovärt. sen blev det stan med mimmi, sen hem sen vet jag inte haha. i fredags så fick jag alla fall sovmorgon eftersom jag var ledig, så färgade håret sen kom mimmi så tog vi en lååångpromenad, sen hem till mig och käka chips ... hahah. sen körde vi lite ssx och lyssna på massa gammal och bra musik!

i lördags så jobbade jag, sen efter det blev att göra sig iordning i tron på att få gå ut, MEN så ringer tilda och säger att det inte blev nån utgång, blev ledsen. haha naerå. men så kom tilda till mig så åkte vi och hade fest i bilen istället, tanka lite och hämtade malin på villa fridhem. sen tvinga malin ut oss iaf, haha, men det var kul! så kom jag hem vid 4 och somnade typ 5, så fick inte så mycket mer än 2 timmars sömn, så blev det upp och jobba på söndagen igen, och direkt efter jobbet så var det kick off, blev lite uppdrag i parken och god mat på vildmarkshotellet sen ner i baren en sväng, men var så trött så mamma kom och hämtade mig! så somnade jag väl nästan på direkten hemma.

IDAG DÅ, så har jag varit på gästen i fokus med kellan på vildmarkshotellet sen blev det hem och sova, sen har jag gjort absolut ingentiiing! nu ska jag försöka plugga sen sova!


Kommentarer
Postat av: Hasse

en bröd med ett korv

2012-05-17 @ 23:40:24
URL: http://hybridhassan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0