We try and run away, but end up running back.

jahopp, vad har hänt sen i tisdaags dåå, jo har praktiserat i receptionen och en dag i serveringen! efter praktiken har jag väl inte gjort så mycket, ätit och allt dedär vanliga haha. fast i torsdags hade vi möte med klassen om utomlandspraktiken, det blir nog att åka till egypten för min del hoppas jag! efter mötet följde jag med hem till kellan en stund sen kom pappsen och hämtade mig! 

i fredags så var jag ledig så gick på staden med mimmsan och kellsan, hittade två par jeans och tre toppar, tjoho. äntligen nåt nytt i garderoben!! sen efter lite shopping så solade vi, sen hämtade vi lite paussallad och åkte hem till mig och åt den och såg på dum dummare. sen körde vi lejte sims haha. sen drog hon och jag satte mig och letade flyg till egypten, hittade ett för 500 ner dit från göteborg, så kostade resan till göteborg typ 300, asbilligt juuu.. men sen är det ju resan hem, får hoppas man kan boka där nere, typ sista minuten haha!! 

jag som knappt kan gå till toan själv ska kanske åka till göteborg själv för att hitta på flygplatsen själv för att sen flyga själv och sen kanske mellanlanda SJÄLV, kommer ju bli som en helt ny människa!! hahah

i lördags så fixade jag iordning mig sen blev det att laga mat och göra cheesecake med mamma, sen runt sex kom malin, mimmi, hanna och tilda för att fira mig lite, så åt vi massa mat och spela spel, sen kom även becca!! vid halv elva åkte vi med becca in till pulsan så var vi där till lite över två kanske, astrevlig kväll! fick också fejna underkläder, sportbh och nagellack som present, tackar så mycket!! lite roligt för när vi gick på stan så kollade jag på underkläder och sa till mimmi bah "asso jag borde fan köpa lite nya nu, underkläder är nåt jag behöver man aldrig köper!" mimmi bah "men vi kollar i andra affärer först, så kanske vi kan gå tillbaka sen" haha. sen inne på carlings när jag skulle köpa jeansen, så säger kassörskan "du vill inte köpa två par trosor för 99?" jag står och tänker en stund sen kollar jag på mimmi för att kunna bestämma mig så skakar hon på huvudet och jag bah "nej tack!" haha.. asso trög tjej.. som inte heller kan bestämma nåt själv.
sen fick jag också blommar av mimmi, också ganska kul, för det prata vi om på stan en annan dag att jag gillar blommor men jag skulle inte vilja ha det i present utan ska jag få blommor ska det inte ligga i presentpengarna utan utöver HHAHA.. :D så fick jag lite blommor iaf, tjohoo! :D

och så igår gjorde jag inte mycket, kolla på vampire diaries, käka cheesecake, linda kom på besök! aa det var väl det haha. och så idag inte gjort nånting än, tänkte ta nåt att äta nu, jappjapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0