That's how it's supposed to be, living young and wild and free.

kanske på tiden att jag uppdaterar lite..

fredaag: åkte till praktiken, städa lejte, fick skjuts hem! hemma skulle jag fort som attan göra mig iordning för att hinna med nästa buss till staden, men missar den med nåra sekunder.... alltid ska bussarna vara i tid. bläh. så fick springa till le centrum för att ta nästa buss. på stan mötte jag upp mallan och kellan, dock hade jag ingen röst så kunde inte hälsa eller säga att kellans nya skor va snygga. men fick tillbaka rösten lagom till vi skulle beställa lite chicken kebaaaaaaaab <3<3 seen så blev det att följa med kellogs hem så köpte vi gotteri och kollade på the voice sverige sen bara för att jag var så himla sjuk så fick snälla mamma komma och hämta mig! hemma åt jag väl och sov.. tyyp

lördags: gjorde inte så jättemycket sen så fick jag skjuts av mammsen till emma för inflyttningsfiesta, trevligt treevligt!! sen bar det iväg till trappan, helt okej där faktiskt, bara att jag blev astäppt i näsan haha.. 

söndags: sjuuk och gjorde inte ett piss, kolla på vampire diaries och åt och tyckte synd om mig själv. nae men kommer inte ihåg vad jag gjorde faktiskt :o gjorde iaf exakt samma sak på måndagen och tisdagen, för jag skippade praktiken eftersom jag var sjuk. jo juste, llinda/lenny came over, kom över, to play some videogames also, för att spela lite tvspel också! yeah, japp

igår, onsdags så kände jag mig lite piggare så pallrade mig bort till praktiken, fick vara i köket. ganska kul ändå. sen efter det blev det hem och sova middag och sen kollade jag på lite film och åt mcdonalds.

idag: hade sovmorgon till kl 1, sen blev det att ta bussen till praktiken, hann inte vara där så länge eftersom vi skulle ha möte med klassen om utomlandspraktiken vid halv 6. asso jag hatar verkligen jb, världens sämsta skola. USCH. får inte jag åka utomlands då jävlar!!!!! sen kom linda med bästa iden att fråga om man kan praktisera nere hos lollo i egypten så ska fråga henne imorn tänkte jag :D sen efter mötet har jag inte gjort så mycket.. typ duschat.

så fyller man ju år om inte mindre än 4 dar. känns inte alls som det, ae det gör ju inte det. så slut för mig, natti
JUSTE, sen vet jag inte om jag ska vara blond eller brunett..... ååååh


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är passar jättebra i både blont o brunt hår gumman......kan Du inte låta Din riktiga hårfärg få komma fram ??....jag är nyfiken på hur den ser ut....har inte sett den på typ 10 år ;-))



Kram Mamma :-))

2012-03-09 @ 16:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0