Jag saknar dig mindre och mindre.

fredagen spenderades på praktiken, satt lite i receptionen efter det blev det att åka hem. hemma vet jag inte vad jag gjorde.. men antagligen så sov jag och åt lejte kanske. eller hur kunde jag glömma?! mallanbrallan kom ju till mig sen också mimmi så mötte vi upp kellan och emme vid konsum så satte vi oss oh käka på åbiiikrog, treevligt trevligt. tilda kom ossåå :D sen efter det bar det hem till mig och se film och köra rita och gissa.... på telefonerna/ipoden. haha. käka lite chips och dipp också!

i lördags så hade jag absolut ingenting och göra så jag och kellan käka lite mcdonalds, sen gick vi på bio, såg en gång i phuket. haha askul film! jag hade laddat upp med maaassa godis, men så hade kellsan bokat platser preciiiis brevid två andra killar när det fanns jättemånga andra lediga platser. och eftersom det lät jättemycket om min påse och när jag åt.. så blev det inget godis.. hhaha. efter bio blev det hem och sova sen såg jag melodifestivalen lite granna och åt lite chips och dipp.

i söndags så storstäda jag mitt rum, sen kom lite av släkten och firade mig. jag ville äta smörgåstårta men det fick jag ju inte bestämma själv tydligen så det blev lite korv, kött och potatisgratäng!! sen fick jag lite presenter och pengar! efter att gästerna gått så kollade jag på vampire diaries och sen sov jag tror jag haah

igår fyllde jag ju år, så började med praktik efter det så åkte jag direkt till stan och mötte upp mallan sen kom också mimmi, åt lite på paus sen gick vi lite. ville ju spendera pengar, men hittade INGENTING.. usch blev på jättedåligt humör haha. sen kom jag hem så åt vi lite smörgåstårta, så slänger pappa ur sig kommentaren "visst blev det gått med lite anjovis i också?!" (jag hatar fisk och sånt) jag bah direkt "JAG VISSTE ATT DET VAR NÅT ÄCKLIGT I!!!" och så drev pappa bara, så avslöjade jag att det var nåt som inte var gott i onödan haha... 
efter det så skypa jag lite med kellan och sen överraska tilda och mallan mig och kom med tårta!!! :D så åt av den och prata lejte sen drog dom!

och såidag, haft praktik, sovit och kollat på big brother. nu - ta nåt att äta och se på vampire diaries!





Kommentarer
Postat av: hanna

ÅH GOTT MED CHIPS OCH DIPP! VILL HA DET TYP NU!

2012-03-16 @ 23:41:49
URL: http://hybridhassan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0