So shake him off.

hopphopp.. inte hänt så mycket på de senaste dagarna faktiskt. meeeeen i måndags började praktiken, satt och kollade på lite i receptionen och så, samma på tisdagen, ganska så långtråkigt så blev astrött haha. jobbigt och gå upp tidigt också...

har också fått hjälpa till i städ igår och idag, sen imorgon med. haha och idag när jag städade duschen på toaletten råkade jag sätta på den så fick jag en dusch själv.. ganska pinsamt haha.
iaf sen efter praktiken har jag kommit hem, sovit middag, tagit nåt att äta, pratat i skype och kollat på vampire diaries och big brother.

idag fick vi också reda på att dom som vill praktisera i london inte kommer få göra det, så om vi inte får åka till gran canaria tänker jag fan vara ledig i 5 veckor! hata john bauer. 

sen berättade malin att hon träffade på pappsen på fiskmagasinet där hon praktiserar så löd konversationen såhär:
pappa- jaså praktiserar du här?
malin- aa fast bara i tre dagar
pappa- gör evelina också det?
malin- nae i 2 månader, har du ingen koll på henne?
pappa- nae, har du?
malin- bätte än dig verkar det som!

haha pappa med kollen... har ju faktiskt redan praktiserat i fyra dagar till och med..
och imorn är det fredag, och sen bara tre veckor kvar av praktiken, och nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0