Just crash, fall down.

hopp, sammanfatta veckan som gått lite dåå.
praktik, tandläkarn, varit ute och gått med mallan, sovit, kollat på vampire diaries, linda har kommit på besök, sen kommer jag inte ihåg så mycket mer. i lördags hade jag praktik eftersom jag var ledig måndag och onsdag, så var det ju sista dagen också, efter praktiken så somnade jag framför bb och vaknade av att tilda peta på mig, haha... trodde jag drömde men icke.. sen kom också mimmi och kelsey utan att jag visste det haha :D iaf så gjorde vi väl inte så mycket, åt lite fixa oss lite sen åkte vi in till världens och jag åkte med tildutt, dunka musik och sjöng! sen så satt vi på världens ett tag sen blev det utgång, ingen höjdare inte, så åkte med tilda hem sen!

på söndagen blev det en frunchdejt med hannupai, massa snack och toast ätande på waynes, sen gick vi lite på stan och sen blev det lite solning, efter det åkte jag, mamma, pappa och danne till farmor för att äta lite våfflor, sen hem igen, så kom linda förbi en sväng, sen blev det att sova(?) kolla på vampire diaries och käka chips och dipp.

idag var jag ledig dåå, så åkte in till skolan för att fixa lite med försäkring och så till resan, sen gick jag på staden och käka lite toast med kellan på waynes haha, sen blev det hem och se på bb, så kom mimmi och mallan, blev ytterligare lite chips och dipp ätandes. och nu gör jag inte alls mycket, ska väl sova snart!

imorn blir det att packa och såå, åker ju om typ 26 timmar.. gaaaah

idag är det också exakt två år sen bästa farfar gick bort <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0