My universe will never be the same, I'm glad you came.

nu äre såhär va, att jag inte har nåt att blogga om va. gör ju inget om dagarna va, så har inget att dela med mig om va. därför ska jag börja göra nåt va, så jag kan blogga mer va. SOUNDS AWZUUUM!!

i måndas gjorde jag inte alls mycket, först kom kellsan, så skulle vi klippa till projektet. men våran jävla data hatar mig så det gick inte. sen så drog hon så körde jag lite sims, sen kollade jag på gossip.. sen nae.. jag vet inte, gör så lite så att jag glömmer bort vad jag gjort! haha sen somna jag nån gång iaf, just fan hade asöverenergi på kvällen kom jag på, satt och garva åt massa grejer på onodiginformation.se sen på existenz haha. 

i tisdag gjorde jag inte alls mycket heller. hade samhäll, sen blev det att åka hem, hemma så dunka jag massa bra musik, sen så åt jag massa mat, sen så sov jag massa, sen så kollade jag på gossip girl massa, sen sååå satt jag vid datan massa, aooo. 

idag låå, började dagen med 3 timmars religion, sen på lunchen så åkte jag, mimmi, kellsan och mallan med madde till pizza hut och åt lunchbuffé, sjukt gott vare. precis vad magen längtade efter. sen var det värsta pinsamt, skulle hämta dricka men förstod inte hur man gjorde med syrupmaskinen för att få ut läsk så stod där med glaset under grejen och tänkte att det kanske var rörelsesensorer. men NAE.. det var det ju inte, så var det kö bakom mig, sen säger killen precis bakom, "ähm, det står push.. där" jag bah "AHAA, hehehehe" då gick det minsann.. haha sen tacka jag honom och gick min väg ähä.

sen efter lunchen så åkte vi tillbaka till skolan för yterligare några timmar religion, var mest bus och prat om dåliga men roliga utgångar. men det handlade ju lite om religion iaf.. eller? sen efter lektionen tog jag bussen hem, sen åkte jag upp till mallan, så gjorde vi lite på våran 99 lista och et kontrakt på att vi ska powerwalka minst 2 ggr i veckan, om vi inte håller det så straffas vi med att köpa chipps och dipp och cola, fixa iordning allt ställa det framför oss när vi ska se film, men vi får inte ta en tugga av det, sen ska vi antingen slänga det eller ge till någon behövande familjemedlem. haha.

sen kom mammi och hämta mig, så har jag bara suttit här och lyssnat på bra musik och kollat på massa roliga hemsidor med mera. målade även mina fina tånaglar, finally.. så har jag blivit kvinna igen! nice

juste saker jag bestämt mig för att göra
- börja gymma med mamma
- köpa en iphone4
- köpa spotify premium.. eller unlimited.. hm


Kommentarer
Postat av: tungan

Det underbara tillfället då du och din bästa vän säger samma sak samtidigt.

2012-01-26 @ 09:48:57
Postat av: Mamma

Åh.....det började så tråkigt på jobbet idag....läste Din blogg nu....skrattade för mig själv o blev genast på bättre humör.



Tack för att Du piggar upp mina tråkiga dagar, Evelina-lina-fina-flina ;-))

Kram Mamma

2012-01-30 @ 12:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0