This has gotta be the good life, this could really be a good life.

fredagen började med att jag och kelsey skulle ha möte för projektet. mejlade henrik dan innan och fråga om vi kunde skjuta upp det eftersom vi inte hade gjort något under lovet men han svarade inte. så var tvungen att åka in till skolan iaf, sen när jag är bara nåra meter i från skolan kollar jag mina melj och ser att vi kunde skjuta upp det haha. så det blev att gå till bussen igen och åka hem! 

hemma så gjorde jag lite frulle och somnade till gossip girl och vaknade sen vid två typ haha. och då bad jag mamma köpa hem massa nyttigt så jag kan börja mitt nya liv, hon köpte hem massa frukt och grönsaker.. sen bad jag faktiskt om lite chips och dipp också heheh. sen när hon var hemma gjorde jag lite sallad och kollade på gossip, sen kom mimmi så gjorde vi chips och dipp och kollade på "hall pass" ganska bra faktiskt, HIGH FIVE haha. sen så skulle vi köra sims, men datan dampa, så kom vi på att danne hade en gammal data man kunde köra på, så vi kopplade in den och tänkte installera alla sims, men så kom ju danne på att den inte kunde läsa cdskivor. haha, hur kan man glömma den lilla detaljen? så det blev att ladda ner spelet, som tog typ tre timmar, så det blev färdigt lagom till mimmi skulle dra! när hon drog så satt jag och körde lite, sen så blev det att somna till gossip!

i lördags så körde jag sims ända till kl 6 haha, sjukt kul, alla fall att bygga hus och så. sen så frågade emma om jag skulle med ut. tänkte att det skulle bli en lugn helg eftersom jag går ut varenda helg annars, börjar ju bli lite pinsamt. men sen så fick hon mig att följa med i alla fall. hade ju endå inget att göra. så blev förfest hos emma, med kellan, sara, becca och emma! sen vidare mot puls, sen så blev det att sova hos kellan. kollade massa roliga klipp från gran canaria sen skulle vi ha skräckfilmsmaraton, men jag hann somna ganska tidigt redan på första filmen haha.

igår så vaknade vi vid typ 11, sen så tog jag bussen hem och gjorde mig iordning lite sen så mötte jag mallan vid etna så gick vi och kollade på herrarnas handbolls match, gick inget vidare, men kul att kolla ändå, sen drog vi hem. hemma så åt jag lite och ansökte till kolmården igen, sen skicka jag in loggboken, sen blev det efterrätt och efter det så lärde jag mamma att shuffla lite hahah, :D seeeen så övningskörde jag till mallan, där kollade vi på handbolls em (?), sen så kollade vi på the happening, och sen kom mamma oh hämtade mig så övningskörde jag lite! tjoho. 

idag då, vaknade nyss så ska fixa nyttig frukost och kolla på gossip, sen blire skype möte med kellan och mimmi! bra att skype finns när man inte orkar ta sig till varandra haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0