So baby I will wait for you, cause I don't know what else I can do.

hoppelihopp, i torsdagsblev det att åka upp till mallan med tildutt och mimmsan, sen kom också emmelutta! blev att se på film heeeela kvällen och äta chips och dricka saft! haha, trevligt var det iaf! :D
sen kom jag hem så var jag inte trött så bestämde mig för att se på hockeymatchen som skulle börja kl 2, ganska spännande, men lyckades faktiskt somna efter en halvtimma haha! 

i fredags så gjorde jag inte så mycket sen så bestämde jag, mimmi, emme och malin att vi skulle åka till linköping. fick reda på att vi skulle åka in till stan 13 min innan och jag var preciiis nyduschad.. sen lyckades jag också trampa i kattspya, så fick duscha fötterna igen!!! hann dock inte torka upp det eftersom jag hade ganska bråttom.. så du vet, mamma! hahah
hann bli klar iaf! sen så fick vi stjuss till tåget så tog vi det till Linköping så gick vi omkring där oh letade restaurang, slutade med att vi kom tillbaka där vi började och åt på taste of thai, sjukt god mat och efterrätt på det med. har aldrig varit så mätt i hela mitt liv, sen efter det så traskade vi till platå och satt där tills tåget skulle gå!
hemma så var jag inte trött som vanligt så satt vid datan och såg på oc. sen somnade jag inte förrens vid halv 5 typ!!

igår så sov jag ganska länge, senare så började jag göra mig iordning sen blev det att ta bussen med malin, tilda och emme in till becca där också michelle, mimmi och kenny var! vi spela lite spel och snacka skit, sen drog vi oss ner till puls!! sjukt kul kväll, sen var jag hemma vid typ halv fyra så blev det att somna till oc med hugo brevid, hoho

idag då, så har jag sovit massa, sen så kom mimmi så spela vi lejte kort sen pallrade vi oss till golfa och käka pizza, sen hem igen och såg på beastly, sen drog hon och nu har jag precis tagit bort sminket och tänkte försöka somna till oc, måste. vända. på. dygnet!

tjing




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha,ha....ja. Då vet jag varför Du inte tog hand om det ;-)) Häromda'n blev jag så glad när Du stod i köket o jag trodde att jag skulle få prata lite med Dig, men så tuta en bil o Du drog iväg innan jag ens fattat att Du faktiskt stod där :-)) Ja,ja....men bio skar'e bli snart iaf. hoppas jag.

Om Du inte är ute på fredagar så kanske vi kan gå en fredag ?? Kram Mamma :-))

2012-01-09 @ 11:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0