Now you're just somebody that I used to know.

i fredags sååå hände inte allt för mycket, tror jag inte.. eller den började med att åka in till skolan för att ha projektmöte med kellan och henka. gick brabra, sen blev det att äta skolmaten som för EN GÅNGS SKULL var god, vi fick fläskfilé, ungsstekt(?) potatis och beasås!! efter det så drog jag och kellan hem till henne och klippte våran londonfilm, sen åkte jag hem så kom mimmi, körde lite sims och åt pizza! sen kom också mallan och emmelutta och sen tildfjutt, pratade massa och aa.. det gjorde vi haha. sen visa emme en trailer på filmen "the cove" och massa klipp på när japanerna eller om det var kineser(?) alla fall när dom fånga in delfiner och misshandla de så att dom lider tills död för att invånarna sen ska få äta dom.. så jävla hemskt, och där delfinerna fångas så var vattnet helt rött av blod. USCH USCH!!!

i lördags så kom mallan så körde vi lite spel, haha. sen drog hon och jag åt lite och kollade på gossip girl! sen så gjorde jag mig iordning så kom emme och mallan och hämta upp mig så åkte vi till puls och va där till 1, sen drog vi.. haha. 

igår så gjorde jag inte heller så mycket, satt mest vid datan, sen så kom linda och jimmy på besök så åt vi god mat, sen körde vi lite kort ooooh såå! efter det så somnade jag till gossip girl, somnade runt 12.. tidigt för att vara mig! tjoho

och idag, inte gjort något än så länge, kollat lite gossip girl... asso känns som det är det ända jag gör haha. ska sluta skriva att jag ser på det. men iaf sen har jag ätit lite och nu tänkte jag färga håret, jappjapp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0