I'm waiting on a miracle that will bring us together.

nyåret firades hemma hos tilda, blev mycket god mat, spel, prat och skålande när fyrverkerierna startade! astrevligt var det, sen drog hälften av tjejerna så var tilda, jag, malin och emme kvar, vi åt lite rester och körde med andra ord sen somnade alla till the big bang theory, haha. dan därpå vaknade vi vid halv ett, åt frukost och kollade på legally blond, sen gick vi ut med hundarna och efter det blev det att åka hem och slappa framför oc!

igår kollade jag på oc och satt vid datan ända till mallan kom med vindruvor, morötter, gurka och dipp då så såg vi på heroes och snackade i skype med magalufbrudarna och skrev inlägg i våran grupp på facebook haha. sen har vi planerat lite inför sommaren.. sen så följde jag henne halvvägs hem och efter det kom jag hem och somnade till oc.

idag så kom mimmi så körde vi mariokart på wii, sen så spela vi lite kort sen drog hon på träning och jag har bara suttit här och tänkt på saker man måste göra innan man dör, senare ska jag nog hänga med mimmi till blacka om hon hör av sig haha!

nu ska jag alla fall påbörja min fina teckning som jag sen ska posta till roosa, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0