I tried to be perfect it just wasn't worth it.

blir att uppdatera var tredje dag känns det som haha. iaf ööh.. juste i torsdags så blev det att ha hotell med en vikarie halva dagen sen fick vi sluta för att lola fortfarande är mysteriskt sjuk.. hm. efter skolan drog jag, mimmi och kelseyshit till kellan. där så åt vi kladdkaka, bacon och potatismos och kollade på tv, sen kom tildutt ett tag, sen drog jag och tilda till henne, gick ut med hundarna och mimmi hehe, sen skulle vi baka och se på handbollen med malin också, men tilda fick ett plötsligt sms från coop om att hon skulle jobba, så det blev att åka hem för att se på sherlock holmes, ettan. gjorde aldrig det kvällen innan. iaf somnade efter en kvart och sov igenom hela filmen. sen kom mamma hem så åkte vi och pannedanne till bion för att se den andra sherlock holmes, väldigt bra faktiskt haha! micket trevligt!!
sen kom vi hem så gjorde jag nog inte så mycket, kollade gossip och somnade antar jag!

i fredags så hade vi sovmorgon, så åkte till kellan sen gick vi till skolan. hade hotell och pratade lite praktik, eller gjorde vi det i torsdags? aja nån av dagarna. sen så slutade vi. då blev det att åka hem och kolla på gossip girl! sen skulle jag pallra mig upp till mallan på kvällen men orkade inte så blev att kolla på film med mamma och pappa istället. sen så fortsatte gossip girl tittandet och sen somnade jag! spännande daaaag!

i lördags så vakna jag, käka lite frulle till gossip sen så gjorde jag inte så mycket sen kom tilda så körde vi fifa.. kan ju meddela att jag ÄGER på det!!! sen så kom mallan så fixa vi lite chips, dipp, popcorn och saft så kollade vi på Forever Strong, KIA KAHA!! med snyggaste snyggingen på hela jordklotet, jo SEAN FARIS, mYGAAAH. sen så kom mimmi mitt i filmen och efter det körde vi alfapet och jag och mallan utklassa tilda och mimmi med hääästlängder! efter det så drog dom och jag somnade till gossip.

idag har jag gjort absolut ingenting.. eller jo kollat på gossip girl, som alla andra dagar sen pluggat lite och ätit. och nu ska jag väl fortsätta med gossip girl, sen vet jag inte haha. HERRÅÅ


Kommentarer
Postat av: tungan

KIA KAHA ! ska vi tatuera in det evert ? du o jag ? hahaha

2012-01-24 @ 13:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0