I realize, it was only just a dream.

följde med mimmi till blacka, där åt vi chips, kolla på tv, körde icy tower och ritade min teckning till roos, aasfin blev den!! :D sen somnade vi vid 3 kanske och vaknade vid halv två tror jag haha.. så åt vi lite frunch sen spela vi spel och sen blev det att åka till åbii igen vid halv 6 kanske. hemma så kollade jag på oc och käka kina mat, senare kom malin så gjorde jag mig iordning, sen tog vi bussen tillsammans med mimmi in till stan.
väl där så gick vi till världens och satte oss, så kom också kellan och michelle, så var vi där ett tag sen pallra vi oss ner till hugos! blev en astrevlig kväll och mycket fuldans haha.. 

idag så vaknade jag två?!?! måste börja vända tillbaka dygnet känner jag!! iaf och har bara suttit vid datan till nu, tänkte ta och käka lite frunch, men lille hugo la sig i mitt knä så får väl vänta till han flyttar på sig haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0