I don't want this moment to ever end, where everything's nothing without you.

hoppelihopp. i måndags blev det att plugga lite samhäll, sen såg jag väl på gossip girl hela dagen antar jag. kommer faktiskt inte ihåg!! :O ... nae kommer inte ihåg nånting. jobbigt!! iaf sen i tisdags hade vi samhäll, redovisa liiiite sen fick vi gå hem! hemma så var jag sugen på att göra potatisgratäng, kött och pepparsås. men när jag insåg att jag inte hade orken till det blev det istället.. trumvirvel.. POMME!! enkelt, gott och tar inte alls lång tid, suverääänT

efter det så somnade jag och drömde koonstigaste drömmen. var en dröm om att jag berättade min dröm i drömmen också, sen i drömmen som jag berättade att jag drömde i drömmen så vaknade jag upp i min säng och blev asskrämd av de fula bilderna jag har på min vägg. ae sen var det mycket annat konstigt i drömmen som jag berättade att jag drömde i drömmen också hahaha. vaknade vid fyra typ sen gjorde jag lite fruktsallad (tror jag, osäker källa) kollade på gossip girl, satt vid datan och duschade. svagt minne av vad jag gjorde sen. men vet att jag somnade astidigt, sen vaknade upp vid 12, så kom mamma in och släckte lampan så somna jag om. micket sömn!!

idag så även fast jag sov jättemycket så försov jag mig till typ halv 8, sen åkte jag med pappi in till skolan. i skolan hade vi religion, sen efter det så blev det att ta bussen hem med broder. och hemma så har jag faktiskt rockat ring!! tjoho, sen hoppat lite hopprep och annat. har dessutom käkat asmycket idag och kollat på oc. sov i kanske 3 timmar med haha. och nu är jag sugen på mer mat... men vet inte om jag borde äta nåt mer :O iaf sen blir att försöka sova! NEJ juste, ska ju se på sherlock holmes, eftersom mamma ville se den andra sherlock holmes på bio imorn!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0