I don't hate you boy, I just want to save you while there's still something left to save.

HEEJ BLOGGÄÄN!! hehe, nae men i måndags så hann jag med att duscha och städa, sen så pluggade jag ingenting haha. och mitt fäjsbook löfte höll jag inte heller, gick in vid typ 8 haha.. sen så på kvällen försökte jag somna tidigt. gick inte som jag planerat. låg och kollade på oc, ritade, skrev, körde ipodspel för att bli trött, blev aldrig det så somnade runt halv 5, sen blev det att gå upp vid 7 för att sen åka till skolan. hade samhäll, såg bara på film som tur var. asbra var den, handlade om uganda tror jag haha. sen efter det blev det att åka med mimmi och malin hem till mallan, så kollade vi på tv, gick ut med caspar och körde spel! haha, sen så åkte jag hem, tänkte att jag INTE skulle sova middag så jag istället skulle kunna sova på natten. men somnade vid typ 8 och vaknade tio, vilket gjorde att jag inte kunde somna förrens vid 3.... GAAH. men kom på bästa sättet att bli trött på, LÄSA. varför har jag inte tänkt på det?!

igår så hade vi religion, sen blev det att åka till stan och sola lite, sen satte vi oss på expresso house, jag, malin, mimmi och michelle och pratade lite magaluf och andra saker haha. sen blev det att ta bussen hem, hemma så hmm.. vad gjorde jag då. JO justja, jag somnade nästan, MEN hindrade mig själv. sen så pluggade jag faktiskt!! sen läste jag typ 100 sidor i boken innan jag blev trött och somna!

och så idag så skulle vi ha hotell. men lola var tydligen sjuk. så satt i skolan och spelade fbspel, sen åt lite lunch sen kom mamma och hämtade mig och mallan så åkte vi hem till mig, körde lite mariokart, hästmonopol, alfapet, tränade på att shuffla, gled i backar och skrattade! haha. nu kan jag nästan shuffla bra iaf....... haha. 

sen följde jag henne en bit hem, sen när jag var hemma igen så åt jag lite och kollade på gossip girl. sen övningskörde jag med mamma, SJUKT BRA var jag! lite dålig på dragläget och sådär. men för att vara tredje gången, mamma sa till och med att hon trodde jag skulle kunna fixa körkortet snappt. det tror jag med. JAPP

HERRÅÅÅÅ, nu ska jag ta nått att dricka. sen läsa!!!

mina nyårslöften förresten:
- äta nyttigare
- börja gymma
- inte vara i sista minuten med läxor och sånt
- vara spontan
- vara nöjd med mig själv
- vara nykter till studentvecka....... eller? 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nykter till studentveckan :-))) Och orsaken till att Du vill vara det är....... ?? :-)))

JA....övningskörningen är Du riktigt bra på gumman :-)) Dragläget ska vi träna lite mer på nästa gång :-))

2012-01-13 @ 09:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0