Cuz I'm burning up, burning up, for you baby!!

.. och så för att jag blev tvingad så blir det ett blogginlägg om ingen bättre än Malin Nilsson. också känd som:
  • Frögge, fick det namnet när Lollo började kalla mig ärtan (eve-evert-ärt-ärtan) så då var jag tvungen att döpa malin till något med och det blev malin-linfrö-FRÖGGE. Ärtan och Frögge. Frögge och Ärtan.
  • Mallan.. aa vem kallar inte någon som heter malin för mallan, såååå aa.
  • Myggan, fick det namnet när vi var i Magaluf. Bartendern skulle skriva något på hennes rygg innan partybåten, så skrek vi "LIGGA?!", men han uppfattade det som "mygga" så myggan blev det!
  • Tungan, det fick hon för att hon ALLTID räcker ut sin vackra tunga.
  • Malle, som hon fick i förr förrigår HAHA, var helsingborgaren från Magaluf som kallade henne det. så varför inte?!
  • sen har vi massa andra smeknamn som, kvart i fyra ragget, svampen, fatass. SKOJA!
iaf. Malin och jag blev kåmpizar i fyran. riktiga kåmpizar. innan i 1-3an var vi bara klasskompisar! sen i fyran så skapade vi vårt lilla motto "vi har våra plikter" användes inte sådär jättemycket. men när det väl användes så var det så att vi gav varandra ett tecken och sprang ifrån de andra kompisarna vi var med då och var själva istället haha. sen så blev hanna och emme ganska sura på oss, så det gömde våra hemnycklar, som vi tillslut hittade och tjallade till läraren HAHA. sen den dagen har vi varit bästa vänner.

vi har gjort massa roliga saker tillsammans. för mycket för att komma ihåg men:
  • Kroatien, åkte dit i två veckor med hennes familj. hade våra bråk om vad vi skulle kolla på när vi kollade på tvn och om man fick köra mobilspel eller inte. sen samlade vi på hubbabubba. som när vi tuggat färdigt la i ett glas haha. gjorde även på den tiden lite musikvideos, sjukt fina! massa roliga personer som vi skaffade smeknamn till också: tjura kärringen på konzum. ryggen. brallan. DET (en städerska/städare på grannhotellet som vi inte kunde lyckas se om det var en tjej eller kille, som också märkte att vi filmade henne/honom en gång, tror jag haha) aa och många mer, känns som det kommer bli en hel bok om jag sak fortsätta.
  • Skåne, åkte dit med min familj. Körde minigolf och cyklade omkring på alla platta gator och upptäcke olika lekplatser. våran raggreplik var också: "tja, har du kamrat?" haha. sen samlade vi på alla fina grejer man kunde få i sånna där maskiner man stoppar pengar i HAHA.
  • Spanien, med hanna och hennes mamma. sjukt trevlig resa med mycket sol, bad och filmning haha.
  • Magaluf, värsta PARTYRESAN EVER!!
sen har vi gjort sjuuuuukt mycket mer. men som sagt kan inte skriva en hel bok! hehe. fast vår musikvideo är ju bäst http://www.youtube.com/watch?v=tv0H-dR0bvQ&feature=g-upl&context=G2a44605AUAAAAAAAGAA. haha.
MALIN AGNES MATILDA NILSSON, bättre bästa vän går inte att finna. bättre chips och dipp polare går inte heller att finna. saker jag gillar:
  • att du alltid förklarar filmer som jag inte förstår eller hänger med i (sker allt för ofta)
  • att vi älskar oc lika mycket och seth cohen!!
  • att du alltid ska påpeka när jag säger smarta ord. kommer ju aldrig kunna bli smart om du ska fortsätta sådär haha.
  • att vi har telepati, telepation. att vi kan läsa varandras tankar. vi vet vad den andra ska säga innan den säger det och vi behöver inte ens säga saker till varandra för att förstå vad vi vill få fram.
  • att vi har våran lilla mötesplats, den såkallade "ön"
  • att båda vill gå och "checka läget" på krogen, så man inte sitter på samma ställe hela tiden. gå runt och mingla lite vettja!
ae, bara för att inlägget är så himla långt måste jag sluta hehe, men kan sammafatta det så här:
Malin, mallan, frögge, myggan, tungan malle, du är världens, bästaste, skickligaste, kunnigaste, lämpligaste, finaste, mest begåvade, trevligaste, behagligaste, hemtrevligaste, charmfullaste, schyssaste, gladaste, roligaste, ballaste, häftigaste, coolaste, fränaste, vackraste, sällskapligaste, vänligaste, mest sympatiskaste, snyggaste, prydligaste, elegantaste, smakfullaste, flottaste, läckraste, mest exsklusiv, mest utmärkta, förträffligaste, spralligaste, spontanaste, tappraste, snällaste, knäppaste, galnaste, partygaste, härligaste BÄSTA VÄN. skulle skrivit mer ord om jag visste vad dom betydde!! :D

hoppas detta räckte, är lite trött, men vill du veta mer, så skriver jag gärna en bok. vet att det finns mycket mer att ta upp fast jag inte kommer på det just nu! sjukt svårt !! MEN TACK FÖR ATT JAG FÅR VARA DIN BÄSTA VÄN MED!!! hihi

bara för att det här inlägget handlar om malin lägger jag ut den här göööör fina bilden. SKULLE ALDRIG GJORT DET ANNARS. varsågoda.





Kommentarer
Postat av: tungan

skrattade mycket samt att jag nästan fällde en tår ! Ärtan och Frögge mot oändligheten och vidare <3

2012-01-19 @ 00:18:41
Postat av: hanna

haha söta.

2012-02-02 @ 21:44:45
URL: http://hybridhassan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0