You light up my world like nobody else.

i söndags blev det att sitta vid datan, kolla på vampire diaries, lyssna på musik och äta. senare gick jag och mötte emme och mallan så gick vi till konsum oc köpte massa gotteri så gick vi hem till emme och kollade på bigbrother premiären sen på filmen how to loose a guy in ten days eller vad den nu heter haha. såg kanske 10 min sen somnade jag hehe. sen blev det att gå hem i det iskalla vädret. 

i måndags så följde jag med emme och mimmi till staden, gick runt lite och åt kebab. efter det så blev det att åka hem, så följde också kellsan med mig, så satt vi och planera en liten lista inför vår utgång på trappan haha. sen så gjorde jag mig iordning lite sen kom emme och hämtade upp oss så åkte vi till olle, där massa mer var. men sen var det bara jag, kellan, mallan, jessica, olle, alex, lillis(?) och martin kvar, så blev det lite ölspel och andra spel och lite jacuzzi bad, sjukt trevlig kväll!! sen blev det att gå hem i kylan vid lite över 4 kanske. så kom kellan och jag hem till mig vid 5 och somnade ganska fort haha.

igår så vaknade vi åt lite frulle, sen drog hon och jag blev upphämtad av mimmi för att åka till maxi med mallan och emme också. så inhandlade vi lite semlor och annat gott för att sen åka till roosenknoppen och fika liiite! efter det så fick jag stjuss hem. och så blev det att gymma med mamma! sen så kom jag hem gjorde mig iordning så mötte jag upp emme och malin så gick vi en promenad sen hem till emme och kollade på film, som jag somnade till igen haha.

och så idag har jag inte gjort så mycket än, har precis fixat iordning mig så kommer emme snart så ska vi malin och hanna åka in till stan och shoppa lejte!! sen får vi se vad som händer. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0