One day when the sky is falling, I'll be standing right next to you.

inlägget skulle vara upplagt igår, men aa bloggen cpa hehe..

färgade ju håret i måndags.. såg ut som ett/en (?) emo. blek var jag med. buhu
men iaf i tisdags så hade vi samhäll, kollade på en tecknad film på FRANSKA om israel (?) hahah. sjukt tråkig. sen efter lektionen så åkte jag och mimmi oh solade, sen blev det att åka hem och inte göra så mycket.

i onsdags så hade vi hel dag med religion, sen efter det så följde jag med mimmsan till blacka, så gjorde vi lite milkshake och åt lite chips (senast jag åt chips var FÖRRA LÖRDAN, dutti tjej!!!) sen så skulle vi kolla på någon film, kommer inte ihåg vad den hette, somnade iaf hehe, sen kom mammsen och hämtade mig så åkte vi till åbygym och köpte ett gymkort till mig så nu jääklar! sen hemma så var linda och jimmy på besök, skulle få ett klipprogram, men det fanns inte på hårddisken så blev nya twilight filmen haha. 

igår så hade vi hela dag med hotell, gjorde inte så mycket eftersom vi har en vikarie som inte vet vad vi behöver jobba med.... så fick sluta tidigare. efter skolan så åkte jag och mallan till stan och gick lite, sen så solade vi. mååste ju bli lite brun så man inte ser så blek ut haha. sen efter det så tog vi bussen hem till mig och gjorde milkshake och pomme med sås! sjuukt gott. åt det till twilight filmen, men stängde av den sen för att den var så himla seg!! så körde vi lite alfapet istället, sen följde jag henne en bit till träningen, sen hemma igen gjorde jag inte så mycket, som vanligt haha.

och så idag, ledig! vaknade halv 8.... men somnade om sen och vakna halv 9 haha. så kollade lite gossip och käkade frulle, sen somnade jag igen vid 12, halv 1 och vaknade vid halv 4. satt lite i skype med mimmi och kellan. länge seeen ju. och nu ska jag väl börja göra mig iordning, vid halv åtta ska jag och mina fina kåmpizar äta på gu va gott sen se på bio!! 

så seeya, här har ni lite fina printscreen bilder på kellan i skype, hähä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0