No, you never were, and you never will be mine.

onsdag: hade religion, efter det så blev det stan med mimmi och mallan för att sola, sen efter de så åt jag och mallan lite kebaaaab och efter det följde jag med henne till stallet!! efter stallet följde jag med henne hem, så prata vi och kollade gamla hultakatalogen, fyfan va folk har förändrats haha. sen kom mammsen och hämtade mig 

torsdag: hade hotell, eller jag försov mig lite så kom senare, ovärt att komma över huvudtaget för vi gjorde absolut ingenting... sen slutade vi vid 2 kanske så åkte jag hem, tror jag haha. NAE, det gjorde jag inte alls det. jag följde med mimmi hem så bjöds det på milkshake och hamsterpaj spel medans mimmi skulle försöka ta en powernap haha, sen kom tilda och efter det gick vi ner till becca och planerade magaluf! och i all fart blev det att vi bokade en resa och flyg haha, sen blev det att dra hem och duscha och kolla på sista gossip girl avsnittet som går att se... buhu.

fredags: hade projekt och handledarmöte, sen redovisa mimmi och emma om sitt projekt! sen fick vi reda på att hotellet vi hade bokat inte gick att betala med kortet vi betala med och att vi inte kunde vara 5 stycken i rummet, så då blev det lite panik eftersom vi redan hade bokat flyg som inte gick att avboka!! men så efter projektet så åkte jag hem sov lite, lyssna lite på musik, körde lite worms, lite gta och lite ssx med broder, sen kom mallan så gjorde vi inte så mycket, sen kom tildutt så fortsatte vi att inte göra så mycket sen åkte vi till becca för att hitta ett nytt hotell, och det gjorde vi. ville även byta datum på flygresan men det skulle gå på 5000 extra att omboka.. så njaaa. seeen efter det kom emme så drog jag emme och becca ut, ingen höjdare inte så drog till max och åt istället sen hem.

igår: satt i skype med kellan och mimmi sen blev det att fira kusinen adam som fyllt 18, och efter det så kom jag hem och gjorde mig iordning sen åkte jag och mimmi in till kellan och kollade på melodifestivalen med michelle och jonna också! sjukt trevligt hade vi sen bar det av till puls, trevligt till en början, en kille som kom och pratade med mig och mimmi om att han åkt till australien direkt efter studenten och det lät askul, vill nästan köra på det haha. sen så blev kvällen ganska långtråkig, sen kom snälla roosenknoppen och hämtade mig och mimmi så fick vi stjuss hem! JUUUSTE .. hur kunde jag glömma. tappade också min allra käraste ägodel, ipoden, på cementgolv, skärmen gick sönder buhu.. och eftersom jag inte vill lägga pengar på en ny eller fixa skärmen så får man göra vad som behövs för att den ska kunna användas iaf haha!

idag: inte göra ett piss, kanske spela lite tv spel och kolla på vampire diaries och äta förstås. sova med.

ganska fin ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0