Its funny to me how you've turned into such a joke...

hopp gårdagen blev som jag tänkt, började inte plugga förrens vid kl 9, sen till andra rummet för att spela lite tvspel orkade jag knappast. första gången jag gick upp ur sängen och rummet var nog runt 6 tiden haha.. illa! dagen slutade med att prata i skype med klassmatesen. invigde alla hjärtans dag gjorde vi ju också.. yippi...

iaf idag, alla hjärtans dag har gått ut på att ha ett litet seminarie på samhällen. efter det drog jag och kellan hem till henne, trodde jag skulle ha lite sällskap på denna oerhört roliga dag, men det visades sig att hon hade körlektion så tog första bussen hem. hade verkligen ingenting att göra så somnade till en intervju med hanna widerstedt på 1 timma och 25 minuter som jag lyssnade på .. haha. sen har jag tröstätit TVÅ stycken panpizzor till gossip girl.. sen så åkte jag och mamma ner oh gymmade lite. nu jäklar ska jag ta tag i det och få bort fettet på magen och höfterna hahha.. sen hemma så duschade jag och satt vid datan och nu ska jag somna till gossip.

juste, det var endast en snäll själ som sa glad alla hjärtans dag till mig, forever alone.. sen fick jag en händelse på facebook (min första på hela dagen) tänkte: åååh kanske nåt om alla hjärtans dag, visades sig vara nåt från igår som inte hade kommit upp förrens nu tydligen. ännu en gång, forever alone.. så eh aa, glad alla hjärtans dag på er.. eller aa nu är jag ju en halvtimma för sen men men. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0