In the night, the stormy night, she closed her eyes and dreamed of paradise.

i lördags så firade jag ju oscar, så var hos jonte med lite av släkten! sen så åkte vi hem, hemma så gjorde jag mig iordning och sen fick jag och mallan stjuss till kellan. där så var vi några tjejer, så åt vi god mat och pratade massa. sen så kom några booys, så körde vi lite ölspel och sådäääär, sen blev det vidare till pulsan, där vi hade det trevligt. sen kände inte jag för att ta taxi hem så tänkte åka med halv två bussen. och bara för att vara på den säkra sidan var jag vid hållplatsen typ tjugo över.. då ser jag att bussen inte ska gå förrens tio i 2.... så fick sitta där i min ensamhet i kylan och vänta på bussfan. BLÄÄ. sen hemma så somnade jag till gossip

i söndags blev det att göra absolut ingenting.. låg i sängen hela dagen och deppa. naerå. men hade det tråkigt iaf. skrev lite i mitt fina block sen så kollade jag väl på gossip och gjorde inte alls mycket mer. 

idag så tog jag en lång dusch sen så städade jag faktiskt mitt rum och rensade lite kläder. sen har jag bara kollat på gossip och ätit, och nu ska jag fortsätta med att kolla på gossip sen sova. för imorn har man ju skola. BLÄÄ. 

så det var väl det.. godnatt!!



Kommentarer
Postat av: Tungan

Trodde det skulle stå nåt om hur skicklig jag var i baren.. Men icke!:o ;D

2012-02-08 @ 07:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0