I never knew that I could be this way.

ahopp, i fredags så hade vi ju projekt sen blev det att åka hem och somna i sängen. sen tog jag bussen till kelseyshit så blev det en fin middag med kinamat som förrätt och pizza som varmrätt haha, sen kall cola till, MUMS! sen kollade vi på the voice sverige och lite så sen fixade vi oss sen bar vi i väg till bowlingen, men där var det inte så kul så drog till puls, inte så kul där heller. typ inget folk så kellsan, mimmi och jag drog hemåt. så blev det att sova hos kellogs!

igår så kom jag hem vid halv tre kanske så gjorde jag inte så mycket, kollade på gossip girl och gjorde mig iordning och lyssnade på musik. jappjapp. sen vid halv åtta fick vi lite gäster så det blev att äta lite tapas och sen fick jag stjuss till mallan! hos mallan var det förfest för fulla muggar, haha eller tomma kanske man ska säga. sen åkte vi till puls och röjde, sjukt kul kväll, träffade massa man kände och så, lite jobbigt att alla försvann bara.
kollade på min mobil idag, smsen från tilda och malin löd:

00.41 - var?
01.11 - Utebaren
01.12 - Lövgren
01.13 - Utebqren
01.13 - Utebqren
02.04 - Utevlg
02.04 - Ga utåt
02.05 - Stora!!
02.07 - Stora längst fram
02.21 - Smsa!
02.22 - Stora längst fram åt höger. ;)
02.37 - Utanför!!!!!!!!!!!

haha.. och mina sms var: Var är ni??? Varär ni? Var är du?

lite rouligt. iaf slutade med stjuss hem och somna gott. idag har jag bara suttit vid datan, kollat gossip och ätit. nu ska jag äta igen, TJING!


Kommentarer
Postat av: tungan

måste tacka för att du utelämnade det sista smset från mig ! HÖHÖ

2012-02-15 @ 09:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0