Har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av.

förbered er på ett JÄÄÄÄÄTTETRÅKIGT inlägg. skriver endast så att jag slipper skriva värsta boken sen.

iaf i tisdags så hade vi samhäll, gjorde inte så jättemycket som vanligt, sen efter det så åkte jag hem.. hade inget oh göra så kom linda och jimmy, så installerade vi äntligen klipprogrammet, sen kollade vi lite på roliga klipp haha. sen så drog dom och jag tänkte kolla på gossip girl, mamma kom också hem med grillspett, GOOOTT!! så åt det till gossip, sen så la jag ifrån mig maten och somnade runt halv 8, vaknade igen vid halv 10 somnade om och vaknade halv 12, seeen somnade jag igen och vaknade 5, och gick upp halv 6 bara för att jag var så himla pigg. så såg lite gossip sen blev det iväg till skolan

då hade vi heldag med religion, rolig men ganska så oseriös lektion. garvade åt ingenting och hade det kul! sen så efter skolan hängde jag med mimmsan hem, vi ritade lite, lyssna på musik och åt. sen kom mamma oh hämtade mig så åkte vi hem, sen drog vi ner till åby gymmet och tränade lite, micket trevligt!! hoppas det inte är så mycket folk runt 12 på dagarna för då kan jag gå ner  och träna själv också!!

sen efter det så blev det duschen sen somna till gossip!

idag så hade vi heldag med hotell, satt endast med ett bokningsprogram heeela dan. bra att lära sig, men sjuukt tråkigt. sen efter skolan blev det att sola med mimmsan sen hemma så åt jag lite sen kom linda och jimmy på besök en stund, sen drog dom och nu har jag suttit i skype med kellan exakt 1 timma 53 minuter och 20 sekunder haha. men just nu sitter vi bara tysta hahaha :D

iaf imorn blire lite projekt arbete sen vid 11 på kvällen blire bowling med några i klassen sen utgång! hoppas kellan håller det hon lovat. ANNARS!!...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0