Can I take you, take you higher?

i onsdags blev det stan med emme, mallan och hanna!! satte oss och fika sen gick vi och kollade lite, hittade iiiingenting. även fast jag var sugen på att spendera pengar :( sen solade vi och sen blev det att åka hem. hemma så kom jag lagom till grillspettet mamma hade med sig hem till mig, så åt det och kolla på vampire diaries, sen skippade jag faktiskt att hänga med ut, förvånande!! istället såg jag på hairspray och åt mackor med emmeluttan!! 

i torsdags blev det upp och jobba, fick vara i portioneringen, gick asbra sen efter jobbet kom jag hem och sov till ganska sent, sen gjorde jag inte så mycket mer.

i fredags så gjorde jag exakt samma sak, jobba i portioneringen på safari sen hem och sov haha.

och så igår så jobbade jag, satt i kassan hela dagen sen efter jobbet blev det att åka hem så planerade jag att stanna hemma och bara ta det lugnt med massa godsaker och kolla på vampire diaries, men sen blev jag taggad på att göra något, så jag och emme drog in till manesa och satte oss där ett tag och hade det trevligt, sen kom tilda och mimmi förbi, sen drog vi till pulsan. blev en väldigt rolig utgång! natten slutade med lite pomme på max sen fick vi stjuss hem av snälla tildutt!! 

idag så jobbade jag, sen kom jag hem så har jag ätit lite, sen har jag suttit i skype med kellan i typ 4 timmar haha. oh nu ska jag se filmen duplex som jag velat se aslänge, men glömt bort hela tiden haha!

och imorn börjar praktiken... inte alls sugen på att gå upp klockan 6.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0