You had your chance and you blew it.

nu har jag ändrat spår helt och hållet, först ville jag till australien och resa sen söka jobb typ men nu vill jag tjäna pengar sen resa och bara resa inte jobba. så funderar på norge, såååå.. ska man flytta till norge eller ska man iiinte flytta till norge? jäkla kellan, tilda skulle ta deras sista plats i lägenheten så säger jag att jag inte kan flytta dit för att det inte finns nån plats längre, så bah meen det går säkert att ordna haha. så får se om jag kanske tar mig dit iaf.. sitter och saknar mitt rum, säng, katter och familj bara av tanken att åka iväg nånstans en längre tid!!
och när kellan åkte ner sa hon att hon trodde att jag skulle ha kommit ner/upp/ åt sidan dit senast i januari.. så om jag skulle flytta dit är det i januari, snacka om synsk tjeja! gaaaah, donno what to do..
dom senaste dagarna har jag lagat mat med mina vänner, spelat tvpsel, kollat på film och gått lite på stan. tog också en tripp till sörping med becca och malin, så gick vi i mallans pappas affär och sen på dollar store haha, där hitta vi ASSTORA kinderägg som vi var tvunga att köpa, var mer entusiastiska än två små sexåringar haha!! sen fika vi hos beccas farmor innan vi åkte hem!
igår gjorde jag inte så mycket sen så följde jag med pappa och mamma till där dom skulle på julbord för att ta bilen hem igen sen, så ååkte jag hem HELT SJÄLV från stan, då började det faktiskt kännas att jag har körkort. sen kom tilda så åkte vi ner till konsum och handlade på oss lite mat, sen hem igen och fixelifixa den, riktigt duktiga kockar är vad vi är!! sen kom också becca så kolla vi på tv och film och barrraaah snacka. efter det var jag tvungen att hämta mamsen och papsen i stan och det gick ju strååålande, yepyepp
och idag har jag bara planer på att slappa, fast nu ska jag fixa frukost!

Kommentarer
Postat av: son of a superman

Och vi behöver ju bra kockar i Norge, blir torrt utan sås så bara börja packa! yaao :D:D

2012-12-10 @ 14:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0