Thanks for the memories, even though they weren't so great.

ååh så jobbigt att sammanfatta och komma ihåg allt som har hänt... men mamma ville ha ett inlägg så här får hon, haha! så två RIKTIGT viktiga saker som hänt är iaf att både jag och mallan har TAGIT KÖÖÖÖRKORT!!! wihuu
har inte hänt så mycket mer än det faktiskt, fortfarande arbetslös, inte tagit mig tid att söka jobb än, och nu är det jul då vill man ju vara ledig.. haha! funderar på att åka utomlands och resa och jobba nån gång efter jul iaf, men vet inte var. typ australien vill jag till! annars dååå, umgåtts med mina bästa vänner, två utgångar. första så blev det förfest hos mallan med två väldigt saknade grabbar också, roosa och mattis!! sen drog vissa av oss ut och jag fick äntligen bli den som tar hand om andra när dom är fulla, kändes underbart faktiskt! den andra utgången gjorde vi för att fira michelangelo, först blev det mat på athena sen drog vi vidare till världens och därefter puls, sjuuukt rolig kväll även fast jag var typ nykter, roligast var typ kvarten innan det stängde då albin dansade riktigt fint på dansgolvet, gjorde hela min och tildas kväll! aaaaldrig skrattat så mycket assåååå, haha!
vad har hänt mer? jo jag jobbade i början på månaden, november då.. glömde att det redan var december!!! men alla fall på farmorskök, halloween helgen, aaaskul var det, hatar att jag inte bloggar oftare för nu glömmer jag ju bort om speciella roliga grejer som händer på dagarna, typ roliga kunder och sånt! men ialla fall, sen var jag, mimmi och tilda i stockholm och shoppade lite innan vi åkte till globen för att se våran favorit, CHRIIS BROOOWN!! efter konserten gick vi förbi donken och tog med maten till hotellrummet och keeka lite!
kommer inte på så mycket mer värt att berätta, de senaste dagarna har jag suttit klistrad framför nintendo, spelat zelda.. får lite hjärtattacker ibland när fiender hoppar fram utan förvarning haha!
ska börja blogga lite oftare (som jag alltid säger) men försöka kan jag ju, så jag kan skriva ner när det händer roliga grejer, för det är ju ändå det som är roligt att komma ihåg när man är äldre haha!
MASSA bilder från senaste tejden

Kommentarer
Postat av: Mamma

Amen....så HIMLA trevligt att ÄNTLIGEN få läsa nå't :-))))) Tackar för det. Ja, DU måste skriva lite oftare faktiskt...så jag har nåt som piggar upp mina dagar på jobbet ;-) Kram Mamma

2012-12-04 @ 18:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0